Popularne reklamy w Szczecinie

Popularne reklamy w Szczecinie

Tworzenie reklam powinno iść w parze z pragnieniami konsumentów, są takie, które zapadają w pamięć, są takie, które szybko wylatują nam z głowy. W tworzeniu reklamy ważną rolę odgrywa inwencja twórcza. Reklam powinna rozwijać się wraz z klientem i dawać odpowiedź na jego potrzeby i zrobi to szybciej, i taniej niż inne firmy! Przy tworzeniu dobrej reklamy warto przyglądać się otoczeniu i wziąć pod uwagę co przyciąga ludzką uwagę, a co nie. Lepiej uczyć się na cudzych błędach niż na swoich.

Jak stworzyć dobrą reklamę?

reklama w SzczecinieDobra reklama wyróżnia się przejrzystością przekazu, jest kierowana do jednej grupy docelowej. Jeśli zrobimy reklamę dla wszystkich to tak naprawdę trafi ona do nikogo. Pierwszym krokiem jest zwrócenie uwagi. Ludzie omijają reklamy szerokim łukiem, bo tylko rozpraszają i przeszkadzają w oglądaniu ulubionego filmu, obejrzymy ją tylko jeśli nas zaciekawi. Reklama w Szczecinie angażuje emocje, którym niekiedy ludzie dają się ponieść i działają pod wpływem impulsu. Jeśli połączymy obraz z emocją mu towarzyszącą to szanse na zapadnięcie w pamięć są o wiele większe. Kolejnym krokiem jest złożenie klientowi obietnicy, która spełni jego oczekiwania. Jeśli obietnice nie działają to strach na pewno. Należy przedstawić klientowi to, co może stracić jeśli nie wybierze naszego produktu i właśnie ten produkt jako wyjście z niekorzystnej sytuacji. Jednak nic nie rozwiewa wątpliwości tak jak szczerość i poczucie humoru; jeśli obnażymy naszą słabość i zamienimy ją w żart to zyskamy grono przychylnych klientów. Innym przydatnym zabiegiem jest pokazanie dowodu społecznego. Czyli udowodnienie, że wielu innych klientów sprawdziło ten produkt i są z niego zadowoleni, pokazanie celebrytów używających tego produktu lub zacytowanie badań, i statystyk. Jednak obietnice to nie wszystko, ważne jest danie klientowi gwarancji, że produkt zadziała, a on w rezultacie będzie zadowolony. Jeśli chcemy zachęcić potencjalnego klienta do zakupu należy dać mu coś na zachętę, czyli dobrze nam znany gratis. 

Innymi ważnymi aspektami w tworzeniu są dźwięk i muzyka, które wprowadzają odbiorcę w odpowiedni nastrój, otoczenie, w jakim znajduje się produkt (tu sprawdzi się gra zielonego i niebieskiego – one ułatwiają zapamiętywanie). Na zapamiętywanie wpływa również powtarzalność fraz kluczowych, lecz nie wolno z nimi przesadzić, bo zbyt duża ilość doprowadzi od irytacji. Samo umieszczenie danych kontaktowych nie wystarczy, należy wezwać klienta do działania poprzez podanie mu konkretnych i jasnych instrukcji.

Close Menu